fredag 25. september 2015

The fault in our stars


Hei, igjen.
Siden Markus la igjen en kommentar om den forrige boka jeg leste av John Green i forrige innlegg, tenkte jeg at jeg skulle være grei å svare med et eget innlegg. Den boka ble jo da filmatisert, og på grunn av det så fikk den mye oppmerksomhet. Jeg hadde ikke hørt om John Green sine bøker før filmen "The fault in our stars" kom ut. Jeg bestemte meg da for å lese boken før jeg så filmen. Jeg likte boken veldig godt, og det er da grunnen til at jeg valgte å lese flere av bøkene han hadde skrevet.

Jeg så filmen etter jeg var ferdig med boka, og den var bra. Det eneste som ikke var så bra, var at de hadde utelatt en del detaljer fra boka som jeg personlig syns var viktig å ha med. Og det filmer også gjør, er å på en måte ødelegge litt for fantasien, og ting er som regel litt annerledes filmatisert enn slik du hadde sett for deg at den skulle bli. Man får også en del forventninger til filmen hvis boka var bra, noe som kan føre til skuffelser.

Nå ble det mye avsporing her, men håper du er fornøyd med svaret Markus.
-Sofie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar